Snert toernooi 21-2-2026

41 deelnemers kwamen op dit jaarlijks terugkerende toernooi af.

Op een paar miezerbuitjes na een mooie dag.

We speelden 3 partijken op tijd, waarbij op de banen hapjes en snacks werden geserveerd.

Na de 1e partij allemaal naar binnen voor de heerlijke snert, die Adriaan had gemaakt.

We lieten het ons goed smaken en het was weer een gezellig samen zijn.

Achter de bar stonden Edgar en Ria Dolleman om ons van de nodige drankjes te voorzien.

Bij de prijsuitreiking bleken slechts 6 spelers hun 3 partijen te hebben gewonnen.

Op de 1e plaats : Theo Kemper met een saldo van 24

2e : Jan van der Zon met een saldo van 21

en 3e : Frans Voets met 20 punten.

Alle drie mochten zij een leuke prijs in ontvangst nemen.

Daarnaast had de wedstrijdcommissie gezorgd voor 3 ’tussendoor’ prijsjes.

Met dank aan iedereen, die mee hebben gewerkt aan deze geslaagde dag.

Ons eerstvolgende grote open toernooi is het ‘Ontwaak uit je winterslaap’ toernooi, waarvoor je je als team kunt inschrijven.

Dit wordt gespeeld op zaterdag 14 maart.

Tot ziens op de baan !

Verslagen

Club Doubletten Kampioenschap 2026

Zaterdag 20 juni stond ons jaarlijkse Club Doubletten Kampioenschap gepland. Gelukkig vandaag iets minder warm ,dan de afgelopen dagen, maar toch tikte de temperatuurmeter de 26 °C aan. Nou ja,

Mededelingen

Buitengewone ALV 2 juli 2026

Beste leden, Hierbij willen wij jullie uitnodigen voor een buitengewone ALV aankomende donderdag avond 2 juli 2026 in het clubgebouw om 19:30 uur. Op de ALV jongsleden heeft de meerderheid