Dinsdagavond Competitie Q3
zorg, dat je niet met 13-0 verliest !
zorg, dat je niet met 13-0 verliest !
Net als vorig jaar gaan we weer een 'gek' toernooi houden, waarbij behendigheid en plezier voorop staat. We gaan elkaar natuurlijk niet met onze boules bekogelen, maar een variatie aan oefeningen doen. Er wordt gezorgd voor lekkere hapjes en natuurlijk zijn er prijzen te winnen inschrijven via Ontip : Klik Hier
Zorg, dat je niet met 13-0 verliest !
We gaan eerst een uurtje trainen, daarna worden teams gevormd om het geoefende in praktijk te brengen
Zorg, dat je niet met 13-0 verliest !
Dit is een doublet toernooi, voor iedereen. Kosten € 2 per persoon. Melden vanaf 19:00. Spelen vanaf 19:30. Er worden 3 partijen op tijd gespeeld (45 min) Prijzen: 1 euro pp voor een gewonnen wedstrijd, rest van inleg wordt aan het einde verdeeld onder nrs 1 t/m 3 LETOP de inschrijving bij de wedstijdcommissie in het clubhuis sluit […]
Voor leden en niet leden, iedereen is welkom. Kosten : €1 Er worden 3 partijen mêlee gespeeld op tijd (45 min) De inleg wordt verdeeld onder de nummers 1, 2 en 3 Respectievelijk 50, 30 en 20 % van de totale inleg LETOP de inschrijving bij de wedstijdcommissie in het clubhuis sluit om 13:20 !!! […]
Zorg, dat je niet met 13-0 verliest !
We gaan eerst een uurtje trainen, daarna worden teams gevormd om het geoefende in praktijk te brengen